بهترین سئوکاران ایران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تاپ 10 ها
  4. chevron_right
  5. بهترین سئوکاران ایران

بهترین سئوکاران ایران چه کسانی هستند؟ این افراد چگونه کار می‌کنند؟ اصلا سئو به چه معناست؟ فایده سئو کردن یک سایت چیست؟ چگونه می‌شود یک سئو کار خوب شد؟ آموزش سئو را از کجا شروع کنیم؟ شاید این سوالات در ذهن شما هم وجود داشته باشد. با جنرال سئو همراه باشید تا پاسخ تمام این سوالات را برای شما بازگو کنیم.

سئو در زبان فارسی یعنی بهینه کردن پس سئو سایت یعنی بهینه کردن سایت. بهینه کردن به چه منظوری؟ ما باید سایت را برای چه کسی بهینه کنیم؟ جواب ساده است؛ تمام دعواها بر سر لینک یک گوگل است پس باید سایت را برای گوگل بهینه کنیم. حالا چگونه می‌توان توان آن را بهینه کرد؟ اینجاست که باید به سراغ اهل فن آن بروید.

اگر سایت مهمی دارید و بودجه کافی، به سراغ بهترین‌ سئوکاران ایران بروید وگرنه با سئوکاران کم تجربه باید بسازید تا سایت شما پر و بالی بگیرد و آماده پرواز برای لینک یک گوگل شود.

سئو چیست و سئوکار کیست؟

همان طور که بیان کردیم سئو یعنی بهینه کردن سایت برای موتورهای جست و جو. این یعنی ما سایت خود را با قوانین گوگل هماهنگ کنیم تا امتیاز بیشتری بگیریم و در صفحات آن بالا بیاییم تا بر قله لینک یک بنشینیم. سئو کردن هم مثل بقیه مشاغل حوزه وب کاملا تخصصی است و یادگیری آن مستلزم صرف وقت و انرژی و البته گاهی هزینه است.

سئوکار کسی است که قوانین گوگل را می‌شناسد و می‌داند چگونه باید از آنها برای بهتر دیده شدن سایت شما استفاده کند. سئو سایت، مانند کنکور است، فقط بهترین داوطلب، نفر اول کنکور 1401 خواهد شد و فقط بهترین سایت در لینک یک گوگل قرار می‌گیرد. سئوکار حرفه‌ای باید با تحلیل سایت شما و رقبا راه پیشرفت را بیابد و مسیر را طی کند.

چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

در این مقاله قصد صحبت راجع به اصطلاحات تخصصی سئو را نداریم و فقط می‌خواهیم با مقوله سئو به طور کلی آشنا شوید. اما دانستن یک اصطلاح آن لازم و ضروری است. هرجا صحبت از سئو می‌شود حتما نام کلمه کلیدی در کنار آن می‌آید. کلمه کلیدی یعنی؛ کلمه، عبارت یا حتی جمله ای که کاربر در اینترنت جست و جو می‌کند.

شما سایتی در حوزه فروش لباس زنانه دارید، هدف شما از ایجاد این سایت چیست؟ جواب درست کسب درآمد است. برای کسب درآمد باید تعداد افرادی که به سایت شما سر می‌زنند زیاد باشد و اگر قیمت و کیفیت محصولات شما مناسب باشد مشتری شما می‌شوند و از شما خرید می‌کنند. در این صورت شما به پول بیشتری می‌رسید.

حالا تصور کنید کاربر قصد خرید اینترنتی لباس زنانه دارد و کلمه کلیدی خرید لباس زنانه را در مرورگر گوگل سرچ می‌کند، اگر سایت شما لینک یک باشد حتما مشتری اول وارد سایت شما می‌شود و تبدیل به مشتری بالقوه خواهد شد. این که شما با یک کلمه کلیدی لینک یک باشید کار سئوکار است. درواقع سئو، مشتری‌های بالقوه شما را افزایش می‌دهد اما بالفعل کردن آن با خود شماست.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین طراح سایت

آیا من می‌توانم سایت خودم را سئو کنم؟

به قول معروف کار نشد ندارد، بله شما نه تنها می‌توانید سایت خود را سئو کنید بلکه می‌توانید سایت‌های دیگر را هم سئو کنید. البته باید همت کنید و این فن را بیاموزید. می‌توان آموزش سئو را به رانندگی تشبیه کرد. شما در آموزش رانندگی ابتدا با خواندن آیین نامه قوانین و مقررات لازم برای درست رانندگی کردن را می‌آموزید وبعد با یک مربی کارکشته چند جلسه رانندگی می‌کنید. بعد امتحان می‌دهید و گواهینامه می‌گیرید.

برای یادگیری سئو هم باید قوانین و مقررات گوگل را بشناسید. با اصطلاحات و ابزارهای این حوزه آشنا شوید بعد در ادامه با کارآموزی نزد یک استاد سئو، به یک سئوکار تبدیل می‌شوید البته به شما گواهینامه سئو نمی‌دهند. همان طور که فردی با گرفتن گواهینامه تبدبل به بهترین راننده ایران نمی‌شود در مورد سئو هم همین طور است. شما با یک دوره کوتاه آموزش و کارآموزی جزء بهترین سئوکاران ایران نخواهید بود.

بعد از اینکه از یک استاد نحوه استفاده از ابزارها را آموختید و روش‌های تحلیل سایت را فرا گرفتید نوبت به نکته مهم تمام مشاغل یعنی، تجربه می‌رسیم. وقتی جزء بهترین سئوکاران ایران می‌شوید که سال‌ها در این زمینه کار کنید آن هم به شیوه درست تا تجربه کافی بدست آوردید. پس شما هم می‌توانید سئوکار شوید.

 معرفی بهترین سئوکاران ایران

شاید اسم سئو و سئوکار برای شما نسبت به برنامه نویس و برنامه نویسان نا آشنا باشد اما در این حوزه سال‌هاست که متخصصان در حال کارکردن هستند. ما در اینجا قصد بیان اینکه کدام سئوکار بهتر است یا بهترین سئوکار کدام است را نداریم چون برای این کار باید پارامترهای مختلفی تعریف کرد و بر مبنای آن افراد را مورد سنجش قرار داد. از طرف دیگر هستند کسانی که در این حوزه واقعا متخصصند اما شاید اسم آنها حتی به گوش ما نخورده باشد.

افراد این لیست بیشتر بر مبنای کارنامه خود انتخاب شده‌اند. سایت‌های مطرحی که سئو کرده‌اند و در کلمات کلیدی به لینک یک رسانده‌اند. ترتیب آنها هم معنای خاصی ندارد بالاخره باید از یک نفر شروع کنیم :

  • محسن طاووسی
محسن طاووسی-جنرال سئو
محسن طاووسی

کسی که نظرات جالبی در مورد سئو دارد و مهمترین نظر او این است که بیشتر از 50 درصد سئو یک سایت به پیدا کردن کلمات کلیدی درست برمی‌گردد. به نظر نویسنده این مقاله این کلام کاملا درست است و می‌توان مانند ایشان حداقل یک ساعت در زمینه انتخاب درست کلمات کلیدی صحبت کرد، که در این مجال نمی‌گنجد.

او ساکن تهران است و می‌توان گفت یکی از بهترین سئوکاران تهران می‌باشد. نمونه کارهای مختلفی در زمینه سئو سایت دارد. آقای طاووسی در زمینه آموزش کاربردی سئو فعالیت خوبی دارند و در این زمینه مقالات بسیار زیادی را به چاپ رسانده‌اند.

  • امید دندان نما
امید دندان نما
امید دندان نما

امیدخان یکی از سئوکاران متخصص ایران است که سعی کرده به دور از حاشیه کارهای خود را پیش ببرد. او در اینستاگرام خود آموزش‌های بسیار خوبی را برای سئوکاران مبتدی و وبمستران دارد. لایوهایی که او در زمینه سئو برگزار کرده  واقعا کاربردی و راه گشا بوده است. دوره آموزش خاصی از ایشان در دسترس نیست.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین طراح سایت

او آبان سال 67 در اصفهان متولد شد و هنوز در آنجا ساکن است.  از سال 86 وارد حوزه سئو و بهینه سازی شد و می‌توان گفت با اجرای بیش از 80 پروژه موفق سئو جزء ریش سفیدان این حوزه می‌باشد.

  • میلاد شولی
میلاد شولی
میلاد شولی

آقا میلاد خیلی اهل فضای مجازی نیست و الان به عنوان مدیر سئو سایت دیجیکالا و دیجی استایل مشغول به کار است. حتما با خود می‌گویید که آیا دیجیکالا هنوز به سئو احتیاج دارد؟ آقای شولی در این زمینه می‌گویند: ” برای تصاحب سهم بیشتر بازار، همیشه مشغول کار کردن بر روی کیورد‌های تازه و کار برای لینک سازی و تحلیل‌های ابزارها هستیم.”

شما می‌توانید با فالو کردن ایشان در لینکدین و توییتر از آموزش‌های او در زمینه سئو سایت‌ها فروشگاهی بیشتر استفاده کنید. ایشان برای آشنایی با مفاهیم اولیه سئو آموزش‌های رایگانی را منتشر کرده‌اند که برای درک و یادگیری سئو بسیار مفید و راهگشاست.

  • محمد شهپری
محمد شهپری
محمد شهپری

آقای شهپری علاوه بر سئو یک متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. فعالیت‌های ایشان از مرزایران گذشته و به عنوان مدیر ارشد مارکتینگ صرافی اوکی اکسچینج، مشغول به فعالیت است.

با دنبال کرده آقای شهپری در فضای مجازی می‌توانید از آموزش‌های مفید ایشان در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. جمله معروف ایشان در زمینه دیجیتال مارکتینگ: ” همان کاری را انجام می دهیم که برای آن متولد شدیم و عاشقش هستیم. دیجیتال مارکتینگ برای ما یک مسیر خاکی بوده و می خواهیم این مسیر را برای شما طلایی کنیم. الهام بخش چیزهایی هستیم که قرار است یاد بدهیم و یاد بگیریم.”

  • حسین یوسفی
حسین یوسفی
حسین یوسفی

در دنیای سئو حسین آقای یوسفی را فردی آرام، عمیق و پایبند به اصول اخلاقی و انسانیت می‌شناسند. به علت درک درستی که از سئو دارند به عنوان یک مدرس عالی در این زمینه فعالیت می‌کنند. تا جایی که شاگردان ایشان در زمینه سئو برای خود استاد شده‌اند. بیشتر آموزش‌های ایشان در اجتماعات حضوری صورت می‌گیرد.

سلسه بحث‌های آقای یوسفی راجع به ” سرچ کنسول خوانی” در اینستاگرام نگاه عمیق و جدیدی را راجع به ابزار گوگل سرچ کنسول در بین دوست داران و حتی متخصصین سئو ایجاد کرده است. می‌توان بدون شک ایشان را بهترین سئوکار مشهد دانست که در سال 1401 گردهمایی تخصصی در رابطه با سئو را در مشهد برگزار کرد.

بهترین سئوکار خانم ایران

خیلی واضح و روشن است که سئو یک شغل مردانه نیست و بسیار از سئوکاران مطرح و خوب ایران از خانم‌ها هستند. معمولا خانوم‌ها با نکته بینی و ریزسنجی خاص زنانه می‌توانند تحلیل‌های خوب و عمیقی داشته باشند. همان طور که راجع به بهترین سئوکاران مرد ایران گفتیم این لیست بر مبنای کارنامه اشخاص ساخته شده است و ترتیبی در ان لحاظ نشده:

  • غزاله قملاقی
غزاله قملاقی
غزاله قملاقی

او کارشناسی مهندسی کامپیوتر خود را از دانشگاه آزاد تهران گرفت. با تولید محتوا وارد فضای سئو شد و بعد از آموزش‌های متعدد در سال 99 فعالیت خود در این حوزه را به صورت تخصصی آغاز نمود. اگر به دنبال آموزش رایگان مهمترین نکات سئو هستید می‌توانید سری به پیج اینستا گرام او بزنید.

  • الهام کشاورز
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین طراح سایت
الهام کشاورز
الهام کشاورز

او دانش آموخته رشته MBA دانشگاه تهران است که فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 92 آغاز کرد. خانوم کشاورز به عنوان یک فریلنسر در حوزه وب فعالیت‌های زیادی بر روی پروژه‌های شخصی و مشاوره سئو در زمینه‌های مختلف دارد.

  • تینا راد
تینا راد
تینا راد

خانوم راد از سال 96 در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ شروع به فعالیت نمود و بعد از همکاری با برند‌های مهم ایرانی و خارجی در سال 1400 به کانادا مهاجرت کرد و تحصیلات خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را در کالج جرج براون به پایان رساند. او هم اکنون به عنوان سئو اسپشیالیست در JEWLR کانادا مشغول به فعالیت است.

مطمئنا شما هم نام‌های زیادی می‌شناسید که جایشان در این لیست خالیست مانند آقای مهدی رودکی که می‌توان او را استاد سئو نامید چون در سال 82 که هنوز کلمه SEO معادل فارسی نداشت وارد این حوزه شد و همچنان پرقدرت مشغول به فعالیت است. ما تنها به معرفی تعداد اندکی از بهترین سئوکاران ایران پرداختیم.

بهترین خدمات سئو را از چه سایتی تهیه کنیم؟

امروزه وقتی کلمه سئو را در گوگل سرچ می‌کنیم با لیست بلند بالایی از شرکت‌های مختلف که خدمات سئو را ارائه می‌دهند رو به رو می‌شویم. پیشنهاد ما به شما این است ک ابتدا مقداری با این مبحث آشنا شوید و بعد با مشاوره از سایت‌های مختلف آنها را محک بزنید. نمونه کارهای آنها را بررسی نمایید و در نهایت با مقایسه قیمت‌ها بهترین را انتخاب کنید.

مواظب کلاه سیاه باشید. این اصطلاح سئو یعنی استفاده از روش‌های غیر قانونی برای بالا آمدن در صفحات وب که برای سایت شما بسیار خطرناک است و گاهی منجر به نابودی آن می‌شود. پس همیشه قیمت پایین نشانه انصاف شرکت ارائه دهنده خدمات نیست گاهی آنها با استفاده از کلاه سیاه سایت شما را با هزینه کم و زمان کوتاه بالا می‌آورند و بعد با شما خدا حافظی می‌کنند برای همیشه و شما هم خدا حافظی می‌کنید با سایت خود.

جنرال سئو با رویکرد مشتری محور همواره قصد دارد ا با ایجاد ارزش افزوده برای سایت شما همراه همیشگی شما باشد. ما سالها در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوای اصولی و طراحی وبسایت مشغول به فعالیت هستیم.

کلام آخر

ما در این مقاله از جنرال سئو ابتدا شما را با مفهوم سئو و اینکه چگونه می‌توانیم سئوکار شویم آشنا کردیم و در ادامه لیستی کوتاه از بهترین سئوکاران ایران را به شما ارائه دادیم. اگر در زمینه سئو یا دیگر خدمات جنرال سئو سوالی دارید می‌توانید یا تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

 

به نظر شما بهترین سئوکار ایرانه کیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست