بهترین طراح سایت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تاپ 10 ها
  4. chevron_right
  5. بهترین طراح سایت

بهترین طراح سایت باید برای شما چه کاری انجام دهد؟ اصولا چرا یک کسب و کار به سایت نیاز دارد؟ سایت‌ها در واقع ویترین شما در دنیای مجازی هستند. همانطور که یک مغازه در چیدمان ویترین خود بسیار دقت می‌کند شما نیز برای جذابیت و کارایی آن باید نهایت دقت و ظرافت را داشته باشید.

قصد داریم در این مقاله از جنرال سئو به شما بگوییم که چرا به یک سایت نیاز دارید؟ طراح سایت باید برای شما چه کارهایی انجام دهد؟ و چگونه بهترین طراح سایت را از بین هزاران شرکت مختلف تشخیص دهید. در انتها چند شرکت معتبر که نمونه کارهای قوی و شایسته‌ای دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا ما به یک وبسایت نیازمندیم؟

برای پاسخ دادن به این سوال اول باید بدانیم موقعیت شما چگونه است؟

  1. آیا برای خود صاحب یک کسب و کار در فضای حقیقی هستید؟
  2. هنوز نتوانسته‌اید تجارت خود را به راه بیندازید.

اگر زمانی که این مقاله را مطالعه می‌کنید بیزنس خود را دارید، قصد و انگیزه برای گسترش آن در شما وجود دارد پس به یک شعبه جدید در مکانی بزرگتر نیازمندید:

  • شما یک تولید کننده هستید که با همین خط تولید می‌توانید دو برابر ظرفیت موجود محصول تولید کنید اما میزان فروش شما کم است و به مشتریان جدید نیاز دارید. شهر شما کشش بیشتری ندارد، حتی کشور ما کشش تولید بیشتر را ندارد. در این صورت بهترین کار برای یافتن خریداران جدید ساخت یک وبسایت مناسب و سئو کردن آن است.
  • شما یک مغازه در یک شهر از شهر‌های ایران دارید و در آن مشغول به فروش محصول یا محصولاتی هستید و سود خوبی هم می‌کنید اما دوست دارید کار خود را گسترش دهید. یک راه آن افتتاح شعبه دوم در همان شهر است. علاوه بر هزینه‌های سنگین راه اندازی مغازه مانند اجاره، هزینه دکور، دستمزد فروشنده و… باید مدام بین شعب خود در رفت و آمد باشید و امور هردو مغازه را مدیریت نمایید.

اما با داشتن یک سایت می‌توانید شعبه دوم خود را در دنیایی به بزرگی جهان افتتاح کنید و امور آن را از پشت سیستم خود مدیریت نمایید. علاوه بر کاهش هزینه‌های اولیه و جاری، کسب و کار شما دیگر محدود در یک شهر نیست بلکه به چشم میلیون‌ها بیننده خواهد آمد.

ممکن است شما در حال حاضر کسب و کاری برای خود ندارید؛ یا جوان هستید و به دنبال راهی برای کسب درآمد یا مشغول به کاری هستید اما دوست دارید برای خودتان کار کنید:

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین سئوکاران ایران

احتمالا شما بودجه کافی برای شروع یک فعالیت در دنیای حقیقی را ندارید پس هم برای اینکه در هزینه‌های آغاز کار صرفه جویی کنید و هم تجربه کسب کنید بهتر است با یک سایت فعالیت خود را برای فروش محصول شروع کنید. ممکن است شما اهل خرید و فروش نباشید آیا راهی برای کسب درآمد از سایت‌های اینترنتی هست؟

بله، اگر دست به قلم خوبی دارید و پیگیر اخبار ایران و جهان هستید می‌توانید با داشتن یک وبسایت خبری و تلاش برای جذب مخاطب بالا بتوانید با گرفتن تبلیغات درآمد خوبی کسب کنید. پس اگر شاغل هستید یا حتی هنوز بیزینس خود را شروع نکرده‌اید، سایت می‌تواند راه گشای شما باشد.

بهترین طراح سایت های ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

حالا که قصد دارید برای خود یک سایت اینترنتی داشته باشید باید بدانید که یک طراح سایت خوب چه ویژگی‌هایی دارد و هنگامی که از یک فرد یا شرکت تقاضای ساخت یک سایت را دارید چه انتظاراتی باید از او داشته باشید؟

  1. مشاور خوبی باشد:

اولین صحبتی که شما با طراح می‌کنید راجع به امکاناتی است که شما در سایت خود نیاز دارید پس طراح باید مشاور خوبی باشد و شما را راهنمایی کند تا به تنیجه دلخواه برسید. مهمترین مشورت در زمینه انتخاب CMS است. یعنی سایت شما از پایه با یکی از زبان‌های برنامه نویسی نوشته شود یا با استفاده از وردپرس، آن را بالا بیاورید.

وقتی سایت شما اصطلاحا کد نویسی می‌شود از لحاظ امنیت و کارایی نسبت به حالت وردپرسی امتیاز بالاتری دارد و از طرف دیگر هزینه آن هم بیشتر می‌شود. حدودا هزینه ساخت سایت‌های کد نویسی شده از 10 میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به امکاناتی که در سایت خود نیاز دارید قیمت نهایی افزایش می‌یابد. هزینه سایت‌های وردپرسی معمولا از 3 میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به ویژگی‌های مورد نیاز شما هزینه طراحی بیشتر می‌شود.

  1. نمونه کارهای قوی و شایسته‌ای در کارنامه خود داشته باشد:

یکی ار راه‌های شناخت بهترین طراح سایت ایران ارزیابی نمونه کار‌های اوست. باید ببینید که سایت‌های مطرح و مهمی را نوشته است؟ آیا مشتریان خاص و ویژه‌ای داشته است؟ چون کسب و کارهای مهم به سادگی طراحی سایت خود را به یک شرکت نمی‌دهند. شما می‌توانید با بررسی نمونه کارهای آنها به نقاط ضعف و قوت طراحی آن پی ببرید.

  1. طراحی زیبا و جذاب:

ویترین کار شما باید برای مشتری جذاب باشد تا در نگاه اول تصمیم بگیرد مدتی در سایت شما بماند و از صفحات آن دیدن کند، با خدمات یا محصولات شما آشنا شود.

  1. پنل مدیریتی ساده:
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین سئوکاران ایران

شما باید براحتی بتوانید کارهای سایت خود را انجام دهید؛ محصول بارگذاری کنید، مقالات بلاگ را آپدیت کنید و… پس داشتن یک پنل مدیریتی ساده بسیار مهم است. این موضوع بیشتر در سایت‌های کد نویسی اهمیت پیدا می‌کند چون کار کردن با  سایت‌های وردپرسی معمولا ساده است.

  1. سایت رسپانسیو طراحی کند:

امروزه بیشترین بازدید‌ها از گوشی‌های موبایل و تبلت است پس باید سایت شما در تمام دیوایس‌ها به خوبی نمایش داده شود.

  1. سایت بهینه تحویل شما بدهد:

در مقاله بهترین سئوکاران ایران توضیحاتی در مورد سئو، بهینه کردن سایت برای گوگل و اهمیت آن برای شما بیان کردیم. یکی از نکات مهم، بهینه بودن سایت شما از پایه است. اصطلاحا باید کدهای آن منظم و اصولی نوشته شده باشد.

  1. پشتیبان شما باشد:

طراحی سایت تازه شروع همکاری است. یک کارفرمای متعهد باید پاسخگوی نیازهای مشتری خود در رابطه با مشکلات سایت باشد. به موقع و با حوصله سوالات شما را پاسخ دهد و ایرادات سایت را برطرف کند. متاسفانه گاهی طراحان فقط تا تسویه حساب جوابگوی شما هستند و بعد از آن مسئولیتی را متوجه خود نمی‌دانند.

  1. قیمت مناسبی داشته باشد:

همیشه و همه جا قیمت یک فاکتور مهم است، طراحی سایت هم از این قضیه مستثنا نیست. بهترین طراح سایت وردپرسی یا کد نویسی باید متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهد دستمزد دریافت کند. ممکن است شما قابلیت‌های خاصی را در سایت خود لازم داشته باشید در این حالت حتما دستمزد طراح افزایش می‌یابد.

از طرف دیگر شاید یک طراح برای یک سایت وردپرسی ساده دستمزد زیادی را از شما طلب کند چرا؟ چون شما اطلاعات خود در زمینه طراحی سایت را تکمیل نکرده‌اید. نکته مهم در این زمینه بالا بردن دانش خود در زمینه طراحی سایت است. هرچقدر شما با آگاهی بیشتری جلو بروید به نتایج بهتری می‌رسید. می‌توانید اطلاعات لازم را با سرچ در گوگل بدست آورید.

اگر یک شرکت تمام شرایط بالا را برای شما فراهم کند می‌توانید به آن جایزه بهترین طراحی سایت را بدهید. پیشنهاد ما به شما استفاده از طراحان بومی است؛ اگر ساکن اصفهان هستید به دنبال بهترین طراح سایت در اصفهان باشید چون از طریق برخورد نزدیک اطلاعات بیشتری راجع به شرکت بدست می‌آورید.

لیست بهترین شرکت های طراحی سایت

  • می‌توان گفت یکی از بهترین تیم‌های طراحی سایت متعلق به آقای طباطبایی تبار است. وقتی به لیست کارمندان این شرکت نگاه می‌کنید همه از جوانان با ذوقی هستند که دوست دارند قله‌های فتح نشده را فتح کنند پس برای طراحی وبسایت خود می‌توانید روی پشتکار آنها حساب کنید.
  • اگر به دنبال بهترین طراح سایت در مشهد هستید می‌توانید سری به خیابان معلم بزنید یک شرکت قدیمی و با تجربه که حدود 15 سال فعالیت مستمر در حوزه طراحی وب سایت دارد. برنامه نویسی در این شرکت به صورت (native) است و کلیه استانداردها را رعایت می‌کنند.
  • وقتی می‌گوییم بهترین شرکت طراحی سایت در تهران مجموعه آقای رهبری است اغراق نکرده‌ایم. امیرحسین، علی و سعید در مدت زمان تاسیس شرکت توانسته‌اند افرادی خلاق و حرفه‌ای را دعوت به همکاری نمایند. اگر می‌خواهید یک وبسایت خاص و جذاب داشته باشید بهتر است آن را به دستان آقایان رهبری بسپارید.
  • شاید شما در استان سرسبز گیلان زندگی می‌کنید به شما تبریک می‌گویم چون هم طبیعت بی نظیری دارید و هم آقای کسری احمدی خواه. بدون شک بهترین طراح سایت رشت تیم تحت نظر آقای احمدی می‌باشد. آنها با تلاش و پشتکار ابتدا خود را در رشت و سپس در کل استان گیلان به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کردند اما امروز حوزه کاری آنها سراسر ایران عزیز است.
  • بعضی از افراد در یک زمینه خاص به صورت کاملا تخصصی فعالیت می‌کنند، یکی از این افراد آقای رضوانیان از کاشان است. بهترین طراح سایت فروشگاهی در کاشان جوانی 35 ساله است که رشته تحصیلی او کامپیوتر نیست بلکه علاقمند به اقتصاد بود و در دانشگاه مشغول به تحصیل شد اما دست روزگار امیرحسین را بهترین طراح سایت وردپرسی از نوع فروشگاهی کرد.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین سئوکاران ایران

شرکت‌های طراحی سایت در تهران بسیار زیاد هستند و در این مقاله نمی‌توانیم اسامی همه آنها را بیاوریم. شما می‌توانید با یک سرچ ساده آنها را بیابید و با نکاتی که برای شما بیان کردیم بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را انتخاب کنید.

کلام پایانی

این مقاله از جنرال سئو در رابطه با سایت و طراحی آن بود. جواب این سوال که چرا سایت لازم داریم؟ را برای شما به طور مفصل بیان کردیم. معیارهایی را ارائه دادیم تا بتوانید با آنها بهترین طراح سایت را بشناسید و پروژه خود را به او بسپارید. اگر در زمینه طراحی سایت و سئو هر گونه سوال یا مشورتی لازم داشتید تیم جنرال سئو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

به نظر شما بهترین طراح سایت تو ایران کیه؟

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • از تیم جنرال سئو در تولید محتوا و بهینه سازی سایت پارت لوکس سپاسمندیم.
    امیر نوعی از تیم پارت لوکس (تولید و بازرگانی قطعات خودرو)

    پاسخ
    • ممنون جناب نوعی عزیز پارت لوکس یکی از بهترین تجربه های ما بود امیدوارم همیشه بدرخشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست